ShopRoku: U zákazníků vítězí Lidl, boduje 4camping i Scuk
				V rámci soutěže ShopRoku zvítězil u zákazníků v popularitě
Lidl-shop. Cenu kvality si odnesl 4camping, cenu Heureky Scuk.
		
		
	
				V rámci soutěže ShopRoku zvítězil u zákazníků v popularitě
Lidl-shop. Cenu kvality si odnesl 4camping, cenu Heureky Scuk.
		
		
	
				Vysílání pořadu Rychlá hra, který podle asociace mobilních operátorů
mohl klamat spotřebitele, skončilo.
		
		
	
				Soutěž YouTube Works podruhé ocenila nejlepší české a slovenské
videokampaně na sociální síti YouTube.
		
		
	
				Česká eventová asociace odstartovala čtvrtý ročník Výročních cen.
Vítěze vyhlásí v červnu.
		
		
	
				Šest týdnů do uzávěrky hlásí 8. ročník soutěže Fénix content
marketing. Letos ocení i práce reagující na pandemickou krizi.
		
		
	
				I letos se předávání Louskáčků odehraje až na podzim. Přihlášky je
možné podávat do 17. září, vítězové budou vyhlášeni 24. listopadu.
		
		
	
				Obchodní řetězec Penny Market pro své zákazníky uvedl soutěž se
stíracími losy.
		
		
	
# Aktuality # Marketing # Retail
				Síť lékáren Dr. Max se stala absolutním vítězem soutěže Mastercard
Obchodník roku, na druhém místě byla Ikea a třetí dm drogerie markt.
		
		
	
				V nové kampani „Spolu chutná nejlépe“ se Coca-Cola zaměří na
společné chvíle při dobrém jídle a pití doma.
		
		
	
				Soutěž je otevřená pro autory českých a slovenských kampaní, mediální,
komunikační i digitální agentury a také pro zadavatele.