Penam kampaní se soutěží podpoří značku Fit den
Penam v červnové kampani podporuje svou značku Fit den. Spotřebitelskou
soutěží láká na fitness hodinky či náramky Garmin.
Penam v červnové kampani podporuje svou značku Fit den. Spotřebitelskou
soutěží láká na fitness hodinky či náramky Garmin.
Celkem šest českých prací postoupilo na mezinárodní soutěži New York
Festival Advertising Awards do finále.
Čokoláda Orion ve spolupráci s řetězcem Albert připravila soutěž
o ceny v podobě zápisníku na cesty či glampingový pobyt.
ROPID chce letos v srpnu vypsat mezinárodní soutěž na podobu jednotného
informačního systému pro veřejnou dopravu a prostranství v Praze.
V jarním běhu studentské soutěže A!M Creative Challenge byly oceněny
dva týmy.
Radegast připravil na podporu piva Ratar webovou soutěžní hru o přežití
v divočině.
Soutěž IMC Czech Awards spustila svůj 19. ročník. Přihlášky přijímá
do 23. června.
Letošní 19. ročník soutěže Zlatý středník eviduje 490 přihlášek.
Novinkou bude hodnocení pohledem top managementu.
# Aktuality # Marketing # Reklama
V rámci své grilovací kampaně Vitana i letos postaví tři nová
griloviště, jejichž umístění vzešlo z veřejného hlasování.
Lemur – Česká cena za PR oznámila své letošní finalisty. Na shortlist
se probojovalo 132 prací a 11 tiskových mluvčích.