GLS kampaní motivuje k poznání výdejních míst
Balíkový přepravce GLS spouští kampaň s názvem „Vánoce v balíku“,
v jejímž rámci lze vyhrát elektrokolo nebo elektrokoloběžku.
Balíkový přepravce GLS spouští kampaň s názvem „Vánoce v balíku“,
v jejímž rámci lze vyhrát elektrokolo nebo elektrokoloběžku.
Aquila se od soutěže Miss a projektu Aqua Babes posunula k maminkám. Co jí
to přineslo, přibližuje její brand manažerka Kristýna Tomečková.
Účastníci podzimního kola studentské soutěže OMD Creative Challenge budou
tvořit kampaň pro značku ZOOT.
Alza ve spolupráci se značkou Lego připravila hon na stavebnice
v AlzaBoxech.
V letošním ročníku soutěže inovativního mediálního plánování Flema
uspěly slovenské agentury. Hlavní ceny si odnesly kampaň pro košický
region, dále slovenská agentura Wavemaker a Plzeňský Prazdroj.
Nový vizuální styl Holešovické tržnice navrhla dvojice Josefiny
Karlíkové a Mateje Vojtuše.
Asociace komunikačních agentur (AKA) zveřejnila shortlist letošního
ročníku soutěže reklamní efektivity Effie.
Rádio Blaník opakuje svůj koncept rozhlasové hry, v rámci které proplatí
posluchačům roční zálohy na energie.
Devátý ročník soutěže Fénix content marketing vyhlásil své vítěze.
Celkem osm epizod bude sledovat cestu finalistek za uskutečněním životního
snu od castingových kol až po galavečer.