Holešovická tržnice představila nový vizuální styl
Nový vizuální styl Holešovické tržnice navrhla dvojice Josefiny
Karlíkové a Mateje Vojtuše.
Nový vizuální styl Holešovické tržnice navrhla dvojice Josefiny
Karlíkové a Mateje Vojtuše.
Asociace komunikačních agentur (AKA) zveřejnila shortlist letošního
ročníku soutěže reklamní efektivity Effie.
Rádio Blaník opakuje svůj koncept rozhlasové hry, v rámci které proplatí
posluchačům roční zálohy na energie.
Devátý ročník soutěže Fénix content marketing vyhlásil své vítěze.
Celkem osm epizod bude sledovat cestu finalistek za uskutečněním životního
snu od castingových kol až po galavečer.
Devátý ročník soutěže Fénix content marketing oznámil své finalisty.
Vítěze vyhlásí 13. října.
Kinder Chocolate spouští soutěž, v níž je možné získat
personalizovaný přebal.
Nejlepší sportovní inovací je mobilní aplikace AC Sparta Praha, nejlepší
fanouškovský zážitek přinesl brněnský univerzitní hokej, nejlepší
sportovní obsah zase nabídl Czechteam.tv, partnerská aktivace se nejvíce
podařila Gambrinusu a Olomoucký kraj bodoval s dětskou olympiádou. Tyto
i další projekty ocenil první ročník soutěže Sport Alive Awards 2022.
Jägermeister spouští spotřebitelskou soutěž „Chci do mrazáku“. Jejím
cílem je podpořit ledově namražené podávání.
# Aktuality # Internet & Mobil
Hlasování je otevřené do 1. listopadu, do té doby může veřejnost
zasílat hlasy pro internetové projekty i osobnosti českého internetu.