Na EEA bodují kampaně McDonald's a britské ambasády
V letošním ročníku soutěže European Excellence Awards získaly ceny
agentury MSL a Leo Burnett za kampaň pro McDonald’s a počin Britského
velvyslanectví v Praze.
V letošním ročníku soutěže European Excellence Awards získaly ceny
agentury MSL a Leo Burnett za kampaň pro McDonald’s a počin Britského
velvyslanectví v Praze.
Dvě české agentury dosáhly na ocenění na evropské soutěži ADCE.
Stříbro přiváží VCCP, bronz Havas.
Jubilejní desátý ročník callcentrové soutěže Czech Contact Center Award
byl poprvé vyhlášen na samostatné akci.
Miele se v nové kampani „Mám Miele“ spojuje s Liborem Boučkem, Zdeňkem
Pohlreichem, Kristínou Nemčkovou nebo Ester Ledeckou.
Soutěž Internet Effectiveness Awards vyhlásila vítěze. Grand Prix si
odnesla agentura DFMG za HR kampaň pro Deloitte.
Hned ve třech kategoriích zvítězil Těhotnej kuchař a stal se tak
nejúspěšnějším projektem letošního ročníku soutěže
Křišťálová Lupa.
Soutěž zaměřená na osobnosti na sociálních sítích Czech Social Awards
ocenila vítěze. Influencerem se stal Čestmír Strakatý, cenu za mimořádný
přínos obdržela Nikol Leitgeb.
V pražské Lucerně byly rozdány ceny v soutěži reklamní efektivity.
Hlavní cenu má Albert za „dvě slova, která pomohla transformovat značku".
Nejvíce medailových ocenění získala agentura McCann Prague.
V obalovém byznysu ovlivňuje udržitelnost vše od konceptu až po
konečného zákazníka, říká Iva Werbynská z Obalového institutu Syba,
pořádající soutěž Obal roku.
První místo v soutěži Creative Express obsadily Kristýna Schönová a
Adriána Kachman s konceptem „Myslete na sebe, na planetu za Vás
myslíme my“.