SodaStream s Pepsi dávají na trh šest nových příchutí

SodaStream ve spolupráci s PepsiCo dává na trh šest nových příchutí. Chce oslovit skupinu zákazníků, kteří mají rádi ready-to-drink nápoje.

Út 1. června 2021 07:30 2 min Sdílet

# Aktuality # Retail # Reklama

/media/16998/sosastream_pepsi_2

Fullscreen Sdílet

/media/16997/sosastream_pepsi_1

Fullscreen Sdílet

SodaStream International, značka perlivé vody, divize společnosti PepsiCo, nabídne na českém trhu nové příchutě od Pepsi. Od začátku června se dostává do prodeje šest příchutí –​ Pepsi, Pepsi Max, 7 up, 7 up Free, Mirinda a Mirinda Diet.

„Je to pro nás příležitost oslovit skupinu zákazníků, kteří do svého pitného režimu pravidelně zařazují zejména oblíbené ready-to-drink nápoje,“ říká Michal Panis, produkt & brand manažer značky SodaStream v ČR.

Příchutě jsou ve 440ml lahvičkách s dávkovacím víčkem a ke koncentrátu stačí přidat čerstvě naperlenou vodu. Produkty budou na českém trhu dostupné ve stávající síti maloobchodních prodejců SodaStream, tj. v řetězcích jako Kaufland, Datart, Tesco, Albert, Teta, dále také online na Mall.cz nebo Alza.cz atd.

/media/17001/sosastream_pepsi_lahve

Fullscreen Sdílet

Spolu s novými příchutěmi uvádí značka na český trh také další produkty. Sortiment opakovaně použitelných lahví doplní sada lahví SodaStream typu Fuse s motivy ikonických příchutí Pepsi, Pepsi Max a 7 UP. V prodeji bude rovněž set SodaStream Spirit Megapack.

Novinku podpoří komunikační kampaň, která poběží od začátku června do konce léta. Objeví se spoty v televizi, v rozhlase, dále je plánována komunikace v tisku a online. Po Norsku, Švédsku, Německu a Francii tak společnost v letošním roce pokračuje v expanzi na nové trhy, kromě ČR se novinka objeví i v Rakousku, Itálii, Maďarsku a Slovensku.

-zue-

# SodaStream # PepsiCo

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.