Amazing Places: Influenceři předají zážitek lépe než fotografie
Amazing Places si zakládají na spolupráci s influencery. Nově s nimi
spolupracují i na eventech, tento rok se poprvé spojí také s influencery
z USA.
Amazing Places si zakládají na spolupráci s influencery. Nově s nimi
spolupracují i na eventech, tento rok se poprvé spojí také s influencery
z USA.
Od srpna vede Martina Ježková v Graylingu tým PR konzultantů, který
zodpovídá zejména za lifestylové klienty.
Garnier spouští ve spolupráci s Publicis Groupe vlastní profil na TikToku,
cílí tak na mladé.
Mezi generací Z a X došlo k poklesu vyhledávání prostřednictvím
Googlu o 25 %, ukazuje průzkum Forbes Advisor.
# Aktuality # Internet & Mobil # Reklama
Obchodní řetězec Penny pověřil marketingovou agenturu Business Factory
správou své komunikace na sociálních sítích.
Agentura Besocial bude i nadále spravovat sociální sítě společnosti
Daimler Truck ČR.
Jasně stanovená strategie a cílová skupina jsou základními předpoklady
úspěšného obsahového marketingu na sociálních sítích. Mluvilo se o tom
na konferenci Content First.
Každý den využívá sociální sítě v Česku 80 % internetové populace
starší 15 let. Vyplývá to z nové vlny pravidelného průzkumu AMI
Digital Index.