Gorenje si na strategii a sociální sítě vybírá C3 Prague
C3 Prague se nově postará o strategii a sociální sítě slovinské značky
Gorenje.
C3 Prague se nově postará o strategii a sociální sítě slovinské značky
Gorenje.
Sledující si dnes méně vyhledávají proaktivně nový obsah od svých
oblíbených tvůrců, spoléhají více na doporučení algoritmu.
Hlavní sociální platformy oznámily za letošní třetí čtvrtletí
dvojnásobný růst reklamních výnosů, Reddit si meziročně připsal
o 56 % více.
Instagram má v Evropské unii více uživatelů než Facebook, vyplývá
z evropského reportu společnosti Meta.
Turecké online tržiště, jež na českém trhu působí od letošního roku,
vyzkouší na podzim v komunikaci nové mediatypy.
V listopadu plánuje svůj start nová chatovací aplikace Daze, už teď má
na čekací listině téměř 156 tisíc přihlášek.
Drogistický řetězec rozšiřuje portfolio sociálních sítí, na kterých
působí. Nově přidává Pinterest, kde chce nabízet inspiraci.
Nejpoužívanější sociální sítí je u teenagerů stále Instagram, pro
zábavu však radši volí TikTok, vyplývá z průzkumu společnosti Piper
Sandler.