Instagram osekává svou nákupní sekci
Sociální sítě začínají šetřit. Zbavují se funkcí, které přímo
nesouvisejí s jejich hlavním byznys modelem. Vidět je to teď na Instagramu,
podobným směrem jde i Snapchat.
Sociální sítě začínají šetřit. Zbavují se funkcí, které přímo
nesouvisejí s jejich hlavním byznys modelem. Vidět je to teď na Instagramu,
podobným směrem jde i Snapchat.
# Výzkum # Internet & Mobil # TV
Teenageři ve Spojeném království poprvé upřednostňují Instagram, TikTok
a YouTube jako zdroje zpráv před tradičními zpravodajskými kanály.
Za v přepočtu stokorunu měsíčně získají uživatelé komunikační
aplikace exkluzivní přístup k novinkám.
Početně malá síť Snapchat se může pyšnit nejaktivnějšími uživateli,
kteří rádi přispívají. Na Facebooku jsou aktivní zejména ti starší.
Ze sociálních sítí v Česku dominuje stále Facebook a YouTube.
Nejdynamičtěji roste Instargram a Pinterest, který je podle žebříčku
s 37 % čtvrtou nejvyužívanější sociální sítí. TikTok používá
22 %.
Do prostředí sociálních sítí se čím dál více zapojují také starší
generace, ukazuje zpráva GWI.
Nejsilnějšími sociálními sítěmi v Česku zůstávají YouTube a
Facebook. V loňském roce se měl počet uživatelů sociálních sítí
zvýšit zhruba o 9 procent.
Provozovatel sociální sítě se dostal do zisku a o část příjmů se
podělí s influencery.
# Internet & Mobil # Marketing
Britská kosmetická značka Lush se rozhodla opustit sociální sítě.
Důvodem je obava o zdraví uživatelů, kterým podle zástupců značky
sociální sítě nenabízejí bezpečné prostředí.
Rozdáváním milionů dolarů měsíčně to nekončí. Sociální síť
představila další způsoby, jak mohou tvůrci videí přijít k penězům.