Smarty otevírá prodejnu v novém konceptu, letos jich vznikne deset

Smarty.cz zahajuje expanzi do světa kamenných obchodů a otevírá první prodejnu své nové sítě v OC Europark v Praze Štěrboholech. Letos jich po celé republice vyroste dalších deset.

Pá 6. května 2022 11:35 2 min Sdílet

# Aktuality # Retail

/media/20858/smarty_jrc_prodejna_1

Fullscreen Sdílet

/media/20858/smarty_jrc_prodejna_1

Fullscreen Sdílet

Skupina Smarty Brands, do které patří mimo jiné e-shop s elektronikou smarty.cz, reseller Apple iWant a síť herních obchodů JRC, zahajuje expanzi na maloobchodním trhu s elektronikou a gamingem. První novou prodejnu spojující značku Smarty.cz s JRC, kterou vloni koupila, otevírá 7. května v OC Europark v Praze-Štěrboholech.

„Pro nás je to začátek nové etapy. My jsme chtěli vstoupit do retailu už před více než pěti lety a stále jsme nevěděli, jak šikovně pojmout nový koncept prodejen naší vlastní značky. Díky koupi JRC jsme začali na konceptu pracovat a věříme, že tady vzniká nový hráč nejen na poli retailu, ale i segmentu telco, IT a gamingu. Lidé najdou na jednom místě to nejlepší ze Smarty.cz i oblíbené herní značky JRC,“ popisuje novou synergii značek Petr Syrůček, zakladatel a majitel Smarty Brands.

Do srpna firma plánuje otevření celkem šesti dalších prodejen, dvou v Praze a po jedné v Olomouci, Hradci Králové a Teplicích. Do konce roku by jich pak mělo fungovat po celém Česku deset. Za dva roky by jich pak mělo být v Česku i na Slovensku kolem 40. Expanze do kamenných prodejen má podpořit růst celé skupiny. Ta je dnes silná především v online prodeji díky e-shopu smarty.cz a je vedoucím prémiovým resellerem značky Apple na českém trhu díky své značce iWant. 

Nová síť kamenných obchodů bude místem prodeje, výdeje zboží a servisu zákazníkům. Současné prodejny JRC budou postupně nahrazeny novými většími a modernějšími, ve kterých zákazníci nakoupí sortiment obou značek. Skupina má navíc novou vlastní značku počítačů TIGO a připravuje i vlastní značku příslušenství.

Na designu nových prodejen spolupracovala skupina Smarty Brands s Bakof Group. Obchody jsou vizuálně rozdělené na dvě části černou a bílou barvou. Černá část je věnována gamingu, bílá patří Smarty.cz. Základem je moderní, na první pohled jednoduchý, ale sofistikovaný a graficky čistý design.

-zue-

# kamenný obchod # Apple # Smarty.cz # JRC # Smarty Brands # iWant

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.