Zahájila TV Doktor, dříve plánovaná Mudr TV nevznikla
Specializovaná televize zaměřená na zdravotnictví, kterou sliboval
v uplynulých letech kontroverzní maďarský podnikatel Pál Milkovics, se na
českýcz obrazovkách neobjevila.
Specializovaná televize zaměřená na zdravotnictví, kterou sliboval
v uplynulých letech kontroverzní maďarský podnikatel Pál Milkovics, se na
českýcz obrazovkách neobjevila.
Kanál DVTV Extra se letos rozšíří na další platformu a vstoupí také na
slovenský trh.
Komise slovenské Rady pro reklamu konstatovala další porušení Etického
kodexu. Týkalo se to i společnosti Tipsport.
Médiemm s nejvyššími tržbami na Slovensku zůstává Markíza-Slovakia.
Následují Slovenská produkční a News and Media Holding.
# Aktuality # Retail # Slovensko
Hebe pokračuje ve své expanzi na českém trhu, v Praze otevírá
v obchodním centru Arkády Pankrác svou třetí prodejnu.
Lídry mezi tištěnými tituly na Slovensku zůstávají podle prodejů
v prvním letošním pololetí Nový Čas, Plus 7 dní, TV Max a Záhradkár.
Jediným deníkem, který zvýšil prodaný náklad, byl Sme.
V soutěži o nejkreativnější slovenské reklamy Zlatý klinec nebyla ani
v letošním roce udělena hlavní cena Grand Prix. Osobností reklamy je Juraj
Vaculík, klientem roku Slovak Telekom.
Kromě slovenské DVTV přicházejí s vlastními projekty i další
novináři. Ohlížíme se za událostmi ve slovenských médiích v uplynulém
čtvrtletí.