Skupina Knowlimits koupila podíl v komunitě Ženy s.r.o.

Desetiprocentní podíl odkoupila mediální skupina Knowlimits v komunitním portále Ženy s.r.o.

/media/16507/knowlimits

Fullscreen Sdílet

/media/16507/knowlimits

Fullscreen Sdílet

Mediální skupina Knowlimits odkoupila desetiprocentní podíl v komunitním portále Ženy s.r.o. Součástí dohody je také opce k nákupu dalšího podílu. Ženy s.r.o. před deseti lety založila internetová podnikatelka Eva Čejková a postupně z nich vybudovala jednu z největších komunitních webů u nás. 

Měsíčně navštíví portál Ženy s.r.o., jenž se orientuje především na ženskou cílovou skupinu, 350 tisíc reálných uživatelů a uživatelek. Postupně se z něj oddělila samostatná odnož věnující se testování produktů a uživatelským recenzím, start-up, Testuj.to, do kterého před třemi lety vstoupila Heureka Group. 

„Věříme, že náš vstup do komunity přinese řadu zajímavých synergií pro naše klienty. Stále častěji se totiž setkáváme se specifickými požadavky na práci s konkrétními cílovými skupinami, a právě komunitní servery nabízí zajímavou možnost, jak vybrané publikum oslovit,“ říká Markéta Dyllong ze skupiny Knowlimits. 

Výkonná ředitelka portálu Ženy s.r.o. Michaela Dvořáková dodává: „Od vstupu nového partnera si slibujeme zejména větší vizibilitu a nové příležitosti, jak oslovit zadavatele, kteří práci s komunitami často podceňují. Ta vyžaduje specifický přístup, know-how, a hlavně časovou investici.“

-stk- 

# Knowlimits # Knowlimits Group # akvizice # podíl # komunitní web # Ženy s.r.o. # odkup

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.