# Aktuality # Marketing # Udržitelnost
Škoda Auto navazuje spolupráci s Bageterie Boulevard
Škoda Auto a Bageterie Boulevard podepsaly memorandum o spolupráci. Cílem je
rozšířit infrastrukturu o nové nabíjecí stanice.
# Aktuality # Marketing # Udržitelnost
Škoda Auto a Bageterie Boulevard podepsaly memorandum o spolupráci. Cílem je
rozšířit infrastrukturu o nové nabíjecí stanice.
Novou PR manažerkou a tiskovou mluvčí českého zastoupení Škoda Auto se
stala Michaela Sklenářová. Jína jde do globální komunikace.
Technický stav nechte na našich odbornících, vzkazuje Škoda Plus v nové
kampani.
Mladoboleslavská automobilka představí během světového hokejového
šampionátu poprvé nové logo. Na sítí spustí soutěž
o nejlepší báseň.
Škoda Auto využila doměření dopadu TV reklamy za pomoci řešení na
způsob Brand liftu pomocí HbbTV.
Tváří nové kampaně Škoda Auto, jež se zaměřuje na elektromobilitu, se
stal herec Ondřej Vetchý.
Povědomí o odpovědných firmách mezi českými spotřebiteli za 10 let
vzrostla, ochota si připlatit za odpovědné produkty však poklesla.
# Marketing # PR # Udržitelnost
Pokud firmy komunikují téma udržitelnosti bez návaznosti na své produkty,
nedosáhnou kýžených výsledků. To je jeden ze závěrů setkání Omnicom
Media Group věnovaného komunikaci udržitelnosti.
Škoda Auto si na správu sociálních sítí pro personální oblast v tendru
zvolila agenturu Socialsharks.
V nové kampani komunikuje Škoda Auto své sponzoringové aktivity
v cyklistice, hokeji a motorsportu.