Sazka testovala kampaně se zapojením ID Fusion od Adform
Se stejným rozpočtem spustila Sazka dvě identické kampaně. Testovala
přínos řešení ID Fusion od Adform.
Se stejným rozpočtem spustila Sazka dvě identické kampaně. Testovala
přínos řešení ID Fusion od Adform.
U nás vyhrávají nejen ti, jimž padnou šťastná čísla, ale celá
společnost – právě díky podpoře dobročinných projektů, říká za
Allwyn Pavel Turek.
Sazka se v nové sadě online losů spojila s arkádovou hrou Pac-Man.
Sazka se stává novým exkluzivním partnerem Českého svazu cyklistiky.
Sazka vstupuje sponzorsky do nového prostředí
cyklistiky – freestyle BMX.
Na pozici specialistky CSR a udržitelnosti v Sazce nastupuje Radka Seberová,
senior specialistou sponzoringu se stává Rudolf Reisner.
Pavla Hobíková vede ve společnosti Sazka externí komunikaci. Přichází ze
skupiny Mall.
Letos otevřela síť Relay 17 nových prodejen. Na vybrané pobočky chce
nainstalovat samoobslužné pokladny.
Sazka spouští kampaň „Buď hráč, ne lůzr“, chce tak bojovat
s aktuálními problémy v gamingovém prostředí.
Ředitelem nově vzniklé divize Vnějších vztahů a udržitelnosti
společnosti Sazka se stává Petr Jonák.