ATO: Televizi denně sleduje téměř 7 milionu Čechů
Asociace ATO zveřejnila při příležitosti Světového dne televize
základní trendy TV sledovanosti v České republice.
Asociace ATO zveřejnila při příležitosti Světového dne televize
základní trendy TV sledovanosti v České republice.
Lidé, kteří platí za televizní vysílání, do něj v průměru investují
354 Kč měsíčně, vyplývá z indexu společnosti Atmedia.
Televizní signál prostřednictvím internetu v současnosti přijímá
pětkrát více domácností než před pěti lety, zaznělo na středeční
konferenci Digimedia.
Skylink drží vysílací práva na Premier League pro Českou a Slovenskou
republiku na tři sezóny, počínaje sezónou 2022–2023.
Televizní skupina Prima žádá od operátorů vyšší poplatky za šíření
svých stanic a také zastavení možnosti přetáčení reklam, píše
Juraj Koiš.
Říjen 2020 se z pohledu sledovanosti stal nejsilnějším ze všech
říjnových měsíců od začátku peoplemetrového měření v roce 1997.
# Aktuality # Internet & Mobil # TV
Televizní službu T-Mobile na IPTV a satelitní platformě sledovalo na konci
třetího čtvrtletí letošního roku 184 tisíc zákazníků.
V nabídce Skylinku se nově objevuje televizní kanál pro fanoušky esportu
s názvem eSportsONE.
Z placené televizní nabídky využívají diváci především satelitní
platformu, nejrychleji roste podíl IPTV.