Coca-Cola jde se značkou Kinley poprvé do TV
Společnost Coca-Cola spouští první televizní kampaň svého toniku Kinley.
Původně lokální nápad uvedou i jiné evropské země.
Společnost Coca-Cola spouští první televizní kampaň svého toniku Kinley.
Původně lokální nápad uvedou i jiné evropské země.
Nový rozměr pohodlí, který má přinášet mobilní aplikace Můj T-Mobile,
ukazuje za zvuků kapely Buty nová kampaň magentového operátora.
Madeta mění positioning svého mléčného výrobku Jihočeský tvaroh &
Jogurt. Novou podobu komunikuje kampaní.
Ve vánoční kampani Visa připomíná, že i za dárky lze platit rychle a
bezkontaktně.
Nová píseň Pokáče, kterou složil k vánoční kampani T-Mobile, má za
jeden den přes 45 tisíc zhlédnutí.
Podmínkou úspěchu je, že je každý ve skupině interně přesvědčen
o kvalitě dalších týmů, říká Pavla Nýdrle, šéfka divize Komunikace
v Publicis Groupe.
V letošní vánoční kampani se T-Mobile zaměřuje na možné sváteční
katastrofy.
Nový komunikační koncept Sunaru má podpořit sjednocení všech produktů
dětské výživy pod jednu značku.
Cenu čtenářů Aktuálně.cz pro nejlepší reklamu poslední dekády získala
„Ranvej duel“, kterou vytvořila agentura Saatchi&Saatchi pro T-Mobile.
Komunikační skupina Publicis Groupe se přestěhovala do nových kanceláří
ve čtvrti Dock na Praze 8.