CPEx hledá nového ředitele, Matěj Novák odchází
Matěj Novák po sedmi letech opouští pozici výkonného ředitele sdružení
CPEx. To teď za něj hledá náhradu.
Matěj Novák po sedmi letech opouští pozici výkonného ředitele sdružení
CPEx. To teď za něj hledá náhradu.
# Outdoor # Internet & Mobil # Aktuality
V Česku se uskutečnil první pilotní test programaticky nakupované
digitální outdoorové reklamy (DOOH). Stalo se tak na začátku září na
festivalu Greenfest na pražském Střeleckém ostrově.
# Aktuality # Internet & Mobil
Nová segmentace má pomoci zasáhnout uživatele s určitým záměrem, který
vychází z chování uživatele za posledních 21 dní.
V důsledku koronaviru poklesly výdaje na digitální reklamu v oblasti
cestování o 82 %. V IT naopak vzrostly o 32 %, píše Michael Štádler
z Adformu.