Rossmann ve věrnostní kampani nabízí kosmetické tašky
V nové věrnostní kampani nabízí Rossmann členům Rossmann Clubu
kosmetické taštk.
V nové věrnostní kampani nabízí Rossmann členům Rossmann Clubu
kosmetické taštk.
Rossmann loni zaznamenal meziroční nárůst tržeb o 13 %. Letos plánuje
investice 200 mil. Kč a otevření více než deseti nových prodejen po
celé ČR.
Samoobslužné pokladny aktuálně najdou zákazníci ve všech velkých
řetězcích. Nejvíce jich má Tesco, následně Kaufland, naopak Lidl a Penny
je teprve testují.
Drogerie Rossmann letos otevřela deset nových poboček a jedenáct
modernizovala. Všechny prodejny postupně vybavuje samoobslužnými pokladnami.
# Aktuality # Reklama # Retail
Rossmann spustil věrnostní kampaň s názvem „Elegantní na každém
kroku“, zákazníci v ní mohou nasbírané body vyměnit za výrobky
německé značky Bugatti.
Na Andělu v Praze otevřela drogistická síť Rossmann svou první
dvoupatrovou prodejnu.
# Aktuality # Internet & Mobil # Retail
Online shop dm.cz si připomíná tři roky existence na českém e-commerce
trhu. Loni zaznamenal meziroční nárůst tržeb o 130 %.
Drogerie Rossmann se v nové věrnostní kampani zaměřuje na
kosmetické tašky.