# Aktuality # Retail # Marketing
Tesco v kampani zaručuje nízké ceny, spouští nový program
Tesco v kampani „Nízké ceny zaručeny“ hlídá stovky cen nejčastěji
nakupovaných produktů.
# Aktuality # Retail # Marketing
Tesco v kampani „Nízké ceny zaručeny“ hlídá stovky cen nejčastěji
nakupovaných produktů.
# Aktuality # Reklama # Retail
Tesco pokračuje dál ve srovnávacích nákupech. Již popáté ukazuje více
než 14% úsporu na iTesco oproti konkurenčnímu Rohlíku. Ten to dává
k soudu.
Tesco spustilo novou kampaň „Nenechte se opít…“. Reaguje na tvrzení
Rohlík.cz z minulého týdne, že nákupy u něj jsou stejně výhodné jako
u jiných supermarketů. Rohlík ale považuje kampaň za nefér a řeší ji
s právníky.
Rohlík pokračuje v úsilí přinášet cenově dostupnější sortiment díky
privátním značkám a spolupráci s farmáři.
# Aktuality # Internet & Mobil # Retail
Knuspr.de z Rohlik Group po Mnichově nabídne zákazníkům nákup také ve
Frankfurtu a přilehlém okolí. Do dvou let by rád měl 30% podíl na
německém trhu v prodejích potravin online.
# Aktuality # Reklama # Retail
Rohlík.cz se ve valentýnské kampani inspiruje online seznamkami a na
Instagramu nabízí k vyzkoušení speciální filtr Rohlinder.
Lutfia Volfová nově nastupuje do Rohlik.cz na pozici PR manažerky a tiskové
mluvčí. Střídá Denisu Ladka Morgensteinovou, která přechází do
agentury.
# Aktuality # Retail # Marketing
Rohlík dává na trh limitovanou kolekci různých produktů. Nabízí
dámská, pánská nebo dětská trička s nápisy, sklenice na víno, ponožky
nebo dětské nádobí.