McDonald’s podporuje rozšíření nabídky o burger McCrispy
Zahájení prodeje kuřecího burgeru McCrispy, který do své nabídky
zařazuje McDonald’s, doprovází kampaň z dílny agentury DDB.
Zahájení prodeje kuřecího burgeru McCrispy, který do své nabídky
zařazuje McDonald’s, doprovází kampaň z dílny agentury DDB.
Společnost Kaufland spustila brandovou kampaň na téma čerstvost, ve které
rozvíjí svůj stávající koncept „Čerstvé jako z Kauflandu".
Billa a OMV rozšiřují v rozšiřování obchodů Viva Billa na českém
trhu, poprvé jdou s konceptem i mimo Prahu.
Německá značka oblečení s.Oliver působí na českém trhu již 20 let.
V současnosti má 29 obchodů, k tomu je dostupná ve více než
70 partnerských prodejnách.
Důvěra zákazníků se letos zvýší, poroste trh s potravinami s sebou a
retaileři zintenzivní své aktivity v oblasti udržitelnosti, vyplývá
z předpovědí.
Absolutním vítězem ocenění Mastercard Obchodník roku se stal lékárenský
řetězec Dr.Max.
# Aktuality # Retail # Marketing
Globus chce s novou privátní značkou nabídnout zboží „za velmi
příjemné ceny“.
Dm představuje v Českých Budějovicích v prodejně na Strakonické ulici
první samoobslužný Dm box.
Zavádění nových technologií do retailu není snadné, ale nakonec se
vyplatí. I to zaznělo k automatizaci a využití umělé inteligence na
letošní konferenci Retail Summit.
Důležité je si uvědomit vlastní mezery ve znalostech a připustit
i potřebnou neefektivitu, uvedl na letošním Retail Summitu klíčový
řečník JP Castlin.