Astratex: Po úspěchu doma investujeme do TV i v zahraničí
Český e-shop Astratex se spodním prádlem a plavkami působí nyní na
devíti trzích. Uvažuje i o expanzi na Západ.
Český e-shop Astratex se spodním prádlem a plavkami působí nyní na
devíti trzích. Uvažuje i o expanzi na Západ.
Ve spolupráci s osmi evropskými módními značkami připravil e-shop Zalando
udržitelnou kolekci.
Ben Cristovao se stává prvním mužským „idolem“ e-shopu About You
v České republice.
Družstvo CBA plánuje zavádět na některých prodejnách teplé pulty
s občerstvením a toalety. V jiných menších prodejnách naopak bude
obslužné pulty rušit.
Pochopit, jak se zákazník rozhoduje při nákupu, může řetězcům
i výrobcům pomoci vylepšit nabídku a zvýšit prodeje.
# Aktuality # Marketing # Retail
Dm drogerie markt spouští pro zákazníky novou aplikaci v mobilním
telefonu, která funguje jako věrnostní karta a informační portál
zároveň.
Společnost Google nabízí pomoc obchodníkům, inzerovat zboží na kartě
Nákupy Google půjde i bezplatně.
Ve spolupráci s novým majitelem značky, společností Coca-Cola HBC,
vstupuje kavárenský řetězec Costa Coffee se svou nabídkou i do retailu.
Ve své nové věrnostní kampani se Penny spojuje s nádobím značky
Berlinger Haus.
Rohlík nově začíná nabízet krájené sýry a uzeniny a uvádí v této
souvislosti do chodu nářezové centrum.