Brexit způsobuje zpoždění dodávek i v českých obchodech
Brexit se projevil i v českém retailu. Další papírování způsobuje
zpoždění dodávek, především čerstvých a chlazených potravin.
Brexit se projevil i v českém retailu. Další papírování způsobuje
zpoždění dodávek, především čerstvých a chlazených potravin.
Měnící se životní styl a koronakrize se odráží v rostoucí poptávce po
čerstvých potravinách a hotových jídlech. Trendem se stávají prodejny
malých formátů.
Navzdory koronakrizi vstoupilo v loňském roce na český trh 25 nových
značek. Letos by jich mohlo být ještě více.
Marks & Spencer dočasně uzavře od 15. ledna svých pět zbývajících
prodejen v Praze. Ty byly vzhledem k tomu, že nabízejí čerstvé potraviny,
dosud otevřeny.
Řetězec s mraženým zbožím Iceland spustil na sklonku loňského roku
vlastní e-shop.
Penny přichází s novou věrnostní kampaní, v níž mohou zákazníci
získat se slevou kuchyňské nože.
Globální pandemie mění životy lidí i jejich komunikaci, práci a nákupní chování. Retail se musí na tuto novou realitu adaptovat.
Přinášíme výběr trendů v retailu pro rok 2021.
U velkých kamenných hráčů obraty z online prodejů v roce
2020 meziročně vzrostly na dvojnásobek, vyplývá to ze statistik
společnosti Shopsys.
Albert otevřel první prodejnu v malém formátu, nachází se v Brně a nese
název Albert Fresh. Loni řetězec přestavěl 34 prodejen a otevřel
tři nové.
Uplynulý rok byl poznamenán pandemií koronaviru. Pod vlivem okolností se
měnilo nákupní chování, marketingové rozpočty i kampaně.