Zájem o aplikaci Můj Globus vzrostl o 400 procent
S aplikací Můj Globus se nakupuje už čtyřnásobně více, aktivně ji
používá 200 tisíc zákazníků. Řetězec chystá další rozšíření,
např. personalizaci slevových kuponů.
S aplikací Můj Globus se nakupuje už čtyřnásobně více, aktivně ji
používá 200 tisíc zákazníků. Řetězec chystá další rozšíření,
např. personalizaci slevových kuponů.
# Aktuality # Marketing # Retail
Kaufland zaznamenal za rok fungování s K-Card desítky milionů nákupů a aktuálně ji používá přes 1,5 mil. zákazníků. Nově přidává slevy
u partnerů a další benefity.
Rohlík otestoval možnosti bezemisní městské logistiky. Doručení elektro
koly plánuje v centru Prahy a Brna, Budapešti a Vídni.
Knihobot je online antikvariát, přes který lidé loni prodali 110 tisíc
knih. „Chtěli bychom získat 10% podíl z celého knižního trhu, kde se
prodá přes 20 mil. knih,“ říká Pavel Pekař, spoluzakladatel Knihobota.
Rozšiřováním své služby Mall Delivery do dalších zemí chce Mall
usnadnit prodej zboží i na zahraničních trzích.
Albert od roku 2018 kompletně změnil strategii přístupu k vlastním
značkám a jejich designu. Loni uvedl na trh dvě nové a jejich znalost
dosahuje desítky procent.
Rumunsko, Chorvatsko a Slovinsko jsou nové trhy, na které se rozšíří
módní e-shop ZOOT.
Velkoobchodní online tržiště Nulisec se rozšiřuje o další značky. Své
velkoobchodní aktivity přes něj digitalizují Jan Becher, Manner nebo Pedro.
Globus chce ještě letos spustit první výdejní místa. Lidé by si na nich
mohli vyzvednout nákup z e-shopu.
S pandemií koronaviru bojovali Češi i jídlem. Meziroční srovnání
prodejů ukazuje nárůst zájmu o alternativní potraviny, ovoce a zeleninu.