Antigenní testy plánují prodávat téměř všechny řetězce
Po Kauflandu a Makru plánují zařadit prodej antigenních testů
v příštím týdnu nebo týdnech další řetězce: Penny, Globus, Lidl nebo
Albert. Zvažuje to i Tesco.
Po Kauflandu a Makru plánují zařadit prodej antigenních testů
v příštím týdnu nebo týdnech další řetězce: Penny, Globus, Lidl nebo
Albert. Zvažuje to i Tesco.
Lidl spouští novou sběratelskou akci, opět s postavičkami Stikeez.
Tentokrát se zaměřuje na čerstvé potraviny.
Kaufland chce uvést do prodeje antigenní testy na covid-19, ve 2. polovině
března pak přidá do nabídky variantu, která vir dokáže detekovat
ze slin.
Tesco rozšířilo nepotravinový sortiment, který je dostupný online.
Jaké budou trendy v nakupování v době post-covidové? Wijnand Jongen,
prezident Ecommerce Europe, se domnívá, že lidé budou chtít nakupovat
jednoduše, zábavně a s využitím moderních technologií.
Kaufland zavádí postupně na své prodejny od března nové ekologické
účtenky, jsou vyrobeny ze speciálního modrého papíru a 100%
recyklovatelné jako běžný papír.
Privátní značky rostly v loňském pandemickém roce o poznání rychleji
než značkové výrobky.
Mlékárna Valašské Meziříčí přichází na trh s novými ekologickými
obaly a zároveň i s novou příchutí kefírového mléka, citron a bezový květ.
Místo sbližování v párech nyní mluvíme více komunitně, říká
v rozhovoru o novém komunikačním konceptu manažer značky Becherovka
Jakub Loos.
Kaufland mění balení čerstvého masa na pultech, nově bude v papírovém
přířezu a s kostí navíc v transparentní tašce. Ročně tak ušetří
14 tun plastu.