# Aktuality # Retail # Marketing
Pikito se mění na Melody Mall, otevírá prodejnu v Brně
Pikito mění svůj název, logo i vizuální identitu. Nově se bude jmenovat
Melody Mall.
# Aktuality # Retail # Marketing
Pikito mění svůj název, logo i vizuální identitu. Nově se bude jmenovat
Melody Mall.
V prvním pololetí přišlo na český trh 16 nových značek, dominují mezi
nimi móda a gastronomie.
# Aktuality # Retail # Marketing
Český maloobchodní trh přivítá v druhém pololetí letošního roku mnoho
známých značek.
Na pražském letišti si dnes najde každý to svoje, říká Kristýna
Bogolová, marketérka společnosti Lagardère Travel Retail.
Data zohledňují tržní kategorii z pohledu hrubých výdajů do reklamy
v ceníkových cenách a informaci o nákupu u jednotlivých značek
řetězců.
Traficon dál rozšiřuje síť s cílem stát se dvojkou trhu. Důraz klade na
modernizaci prodejen, technologické inovace a přizpůsobení nabídky
lokálním potřebám zákazníků, popisuje David Zeman.
Maloobchodní řetězec Woolworth zahájí po polovině června svou
přítomnost na českém a slovenském trhu.
Traficon otevřel svou 200. prodejnu, expanze bude pokračovat i po zbytek
roku 2025.