Z módních značek si za pandemie nejlépe vedla Nike
Módní odvětví zažívá za pandemie těžké časy. Nejlépe jsou na tom
sportovní a luxusní značky.
Módní odvětví zažívá za pandemie těžké časy. Nejlépe jsou na tom
sportovní a luxusní značky.
Alza.cz zavádí pilotně u 17 z celkových více než 1800 Alzaboxů
zvukové instrukce informující o počtu balíčků k vyzvednutí.
U některých výdejních míst zvětšuje jejich kapacitu.
Lidl se stal partnerem veggie výzvy ProVeg International Veggie Challenge.
Potrvá celý leden a už se do ní zapojilo několik tisíc účastníků.
Dopady pandemie nutí řetězec Ikea ke zvýšení cen v průměru o 9 %.
Změny se týkají i České republiky a úpravy budou probíhat už v prvním
čtvrtletí letošního roku.
Asko -Nábytek přichází s novým konceptem a v Brně otevírá plánovací
studio, kde poskytne zákazníkům především plánovací služby.
# Aktuality # Marketing # Retail
Celkem tři desítky projektů z oblasti trvalé udržitelnosti podpoří
společnosti Dm drogerie markt u příležitosti svého jubilea na
českém trhu.
Největší rozruch na poli módních značek, a to nejen za loňský rok,
způsobil příchod značky Primark. Ta letos plánuje otevření prodejen
v Brně a v Bratislavě.
Nejvýznamnějším faktorem, který ovlivňoval maloobchodní trendy v roce
2021 a který bude pokračovat i letos, je covid. Jaké jsou očekávané
retailové trendy pro rok 2022?
Pánská módní značka Bandi má v plánu otevírat nové prodejny.
Diskontní řetězec TEDi otevře v lednu v Česku svou 18. pobočku a chystá další expanzi. Spuštění e-shopu ani větší komunikační kampaň
v plánu není.