# Aktuality # Marketing # Retail
Penny spouští věrnostní hru o ceny přes 5 milionů korun
Penny letos opět spouští hru pro své zákazníky. Hrát se bude o ceny
v celkové hodnotě přes pět milionů korun.
# Aktuality # Marketing # Retail
Penny letos opět spouští hru pro své zákazníky. Hrát se bude o ceny
v celkové hodnotě přes pět milionů korun.
Na online tržištích se odehrává každý druhý online nákup a prodejci
může vydělat 10 až 30 % tržeb. V Česku jsou nejoblíbenější Alza,
Heureka a Mall.
# Aktuality # Marketing # Retail
Na 22 trzích Evropy, včetně České republiky, je nově dostupná
second-hand platforma Sellpy skupiny H&M.
Tesco hledá na svých stránkách manažera/ku externí komunikace a tiskového
mluvčího. Jakub Žižka, který dosud tuto pozici zastával, ji opustil.
Dr.Max se rozhodl od dubna začít v Praze a okolí testovat samoobslužné
MaxBoxy. V pilotním provozu jich nabídne zatím zhruba deset.
# Aktuality # Reklama # Retail
Sportisimo v nové jarní kampani využívá jako motiv venkovní rodinné
aktivity a nabádá, proč vyrazit ven. Využívá i spoty z loňska.
Pikao si připomíná 70 let na trhu. V tubě, plechovce, v medovníku nebo
v nanuku, všechny formáty se prodávají velmi dobře a přemýšlíme
o nějakých dalších, říká Miroslav Matušinec, marketingový ředitel
Mlékárny Hlinsko.
Služba Tesco Online nákupy snížila v Praze poplatek za dovoz nákupů až
o 30 %, teď se cena pohybuje v rozmezí od 49 Kč do 79 Kč.
Vyvíjíme jednotnou platformu pro všechny země a letos to spustíme, uvedl
Tomáš Braverman, CEO Heureka Group na konferenci E15 E-Commerce Summit.
Kaufland plánuje v roce 2023 spustit v ČR a na Slovensku koncept online
tržiště prostřednictvím platforem Kaufland.cz a Kaufland.sk. Zaměří se
na spotřební zboží.