Za první pololetí přišlo na český retailový trh 15 značek
Za prvních šest měsíců letošního roku na český maloobchodní trh
vstoupilo 15 nových značek.
Za prvních šest měsíců letošního roku na český maloobchodní trh
vstoupilo 15 nových značek.
Řetězec Penny demonstruje, jak důležité jsou včely pro výrobu potravin.
Ve středu otevřel v Praze Uhříněvsi prodejnu, ve které potraviny,
k jejichž výrobě je včel zapotřebí, chyběly.
Koncept tzv. sortimentních světů Globus zavedl v Čakovicích a Českých
Budějovicích, uplatněn bude i v novém hypermarketu ve Štěrboholích.
Poslední dvě restaurace německé sítě Nordsee, zaměřené na rybí pokrmy,
na českém trhu do konce měsíce zavřou.
Albert testuje nový druh pečiva, které peče z neprodaných banánů. Chce
tak snížit potravinové přebytky.
# Aktuality # Marketing # Retail
Značka Orsay, jejíž původní majitel je insolvenci, na českém a slovenském trhu zůstává.
Opětovnou spoluprací s Heureka.cz chce Alza podpořit svou novou cenovou
strategii.
V loňském roce přibylo v České republice přes 65 tisíc čtverečních
metrů retail parků.
# Aktuality # Retail # Marketing
Knihobot umístil po Praze první Knihoboxy, do kterých mohou lidé uložit
knihy, které chtějí prodat.
Wolt startuje novou službu Wolt Drive, která e-shopům zajistí expresní
doručování zásilek do 30 minut.