• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Výzkum

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Výzkum

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV # Výzkum

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Retail

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Retail

Přejít na články

/media/1966/retail

# Retail # Výzkum

Studie: Podíl Lidlu roste nejrychleji, posilují i Billa a Penny

Út 16. ledna 2024 17:45 4 min

Od roku 2005 navýšil nejvíce podíl na maloobchodním trhu řetězců Lidl. Zhruba dvojnásobného růstu podílu pak dosáhly Billa a Penny, ukazuje studie Mendelovy univerzity a ÚOHS.

/media/1sgiylov/starbucks_digitalnimenuboardy

# Aktuality # Retail # Marketing

Starbucks přidává do kaváren digitální menuboardy

Út 16. ledna 2024 11:05 3 min

Starbucks začal digitalizovat své první pobočky. Digitální menuboardy by měly být do dvou let ve všech kavárnách. 

/media/4067/alzacz

# Aktuality # Retail

Alza zaznamenala v roce 2022 výrazný pokles zisku

Po 15. ledna 2024 12:05 2 min

Alza vykázala v roce 2022 čistý zisk 654 milionů korun, oproti předchozímu roku poklesl o 1,8 miliardy ko­run.

/media/14794/kubík_potraviny_prodejna_1

# Aktuality # Retail

MPO zveřejňuje novou výzvu na podporu prodejen na venkově

Po 15. ledna 2024 06:50 2 min

Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlašuje další výzvu dotačního programu Obchůdek 2021+. Cílem je podpořit malé prodejny na venkově. 

/media/8871/supermarket_shutterstock

# Aktuality # Retail

Tržby v maloobchodě v listopadu poprvé po 18 měsících rostly

So 13. ledna 2024 07:30 2 min

Tržby v maloobchodě se v listopadu loňského roku zvýšily o 0,9 %. Jedná se o první růst po 18 měsících poklesu.

/media/4lgl41qn/nobilistilia_ostrava

# Aktuality # Retail # Marketing

Nobilis Tilia otevírá první prodejnu v obchodním centru

Pá 12. ledna 2024 16:35 2 min

Aromaterapeutická značka Nobilis Talia otevírá svou třetí prodejnu. V Ostravě jde poprvé do obchodního centra. 

/media/5812/billa_supermarket

# Aktuality # Udržitelnost # Retail

Billa vydala svou první zprávu o udržitelnosti

Pá 12. ledna 2024 12:00 2 min

Součástí zprávy jsou také informace o opatřeních, kterými se Billa snaží optimalizovat svoji výkonnost.

/media/srlo1uqs/sportisimo_office_frantisekgregor

# Aktuality # Retail # Lidé

Vedení Sportisima přebírá František Gregor

Pá 12. ledna 2024 07:25 2 min

Novým generálním ředitelem skupiny Sportisimo se stal František Gregor. 

/media/9146/promoce_shutterstock

# Retail # Výzkum

V promocích se loni prodaly téměř dvě třetiny zboží

Pá 12. ledna 2024 07:20 3 min

Většina Čechů stále šetří. Vyhledávají slevy i privátní značky. V promocích se v roce 2023 prodalo podle NielsenIQ 66 % zboží. 

/media/12658/kabelky_luxus_shutterstock

# Marketing # Retail

Trh s luxusem roste, tržby jsou vyšší než před pandemií

Čt 11. ledna 2024 14:35 6 min

Luxus roste, tržby firem jsou vyšší než před pandemií. Celý trh navíc prochází zásadní transformací.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.