Obchodní dům Máj se otevře v červnu, nabídne nové značky
Po rekonstrukci se veřejnosti znovu otevře pražský obchodní dům Máj
v červnu. Spojí nákupy, gastronomii i zábavu.
Po rekonstrukci se veřejnosti znovu otevře pražský obchodní dům Máj
v červnu. Spojí nákupy, gastronomii i zábavu.
KFC provozuje v Česku 127 poboček. I letos chce pokračovat v expanzi,
zaměří se i na menší města.
Online tržiště Allegro vstupuje na slovenský trh, v nabídce budou
zastoupeny i tisíce českých obchodníků.
Zvýšení povědomí o značce, ale i příspěvek k celkovému obratu
přináší e-shopům kampaně v tradičních médiích. Vyplynulo to
z diskuse na setkání Eshopista.
# Aktuality # Retail # Marketing
Kaufland v současnosti nabízí přes 40 vlastních značek, jejichž podíl
na celkovém obratu loni vzrostl nad 22 %.
# Aktuality # Retail # Marketing
Po roce od převzetí bratry Staňkovými otevírá značka Botas svou první
kamennou prodejnu.
Až 69 % Čechů nakupuje na internetu, 56 % přes sociální sítě.
Pravidelně nakupující objednají online více než čtyři balíky
měsíčně.
Nové žlutobílé zbarvení bude Billa aplikovat nejen do podoby svých
prodejen, ale také do celkové komunikace.
# Aktuality # Retail # Marketing
Jysk garantuje u 1600 svých výrobků každodenní nízkou cenu, snížil
cenu až u 900 z těchto výrobků.
# Aktuality # Marketing # Retail
EPG Group, jež vlastní nákupní centra Varyáda a Central Most, začíná
nahrávat lifestylové podcasty se známými osobnostmi.