Shopsys: Technologické problémy zamezují adaptaci novinek
Budoucnost e-commerce je podmíněna bezvýpadkovou technologií, na
důležistosti získá značka, předpovídá firma Shopsys.
Budoucnost e-commerce je podmíněna bezvýpadkovou technologií, na
důležistosti získá značka, předpovídá firma Shopsys.
Alza.cz připravila ve svém holešovickém showroomu novou zážitkovou
herní zónu.
Uzavření obchodů kromě svátků i v neděli plánuje od dubna
2020 zavést obchodní družstvo Tempo. Očekávané ztráty 25 milionů korun
budou podle družstva dočasné.
BB Boxy jsou nově k dostání v regionech Mladé Boleslavi a Ústí nad
Labem. Roste zájem o catering, firmy za něj letos údajně utratí
1,1 miliardy korun.
Nových internetových obchodů v České republice nejvíce přibývá
v lednu, do dvou let by zde mohlo být přes 50 tisíc e-shopů.
Primark na českém trhu oznámil již dvě prodejny. K pražské prodejně,
jež by měla otevřít letos, přibude do dvou let ještě jedna v Brně.
Nákupní horečka v souvislosti s koronavirem zasáhla i online
supermarkety. Košík.cz omezil váhový limit nákupu na 50 kg. Rohlík.cz
upřednostňuje věrné zákazníky.
# Retail # Aktuality # Marketing
Za první dva týdny od uvedení na trh používá novou věrnostní kartu
Kauflandu 700 tisíc zákazníků a jeho aplikace patří údajně na App Store
a Google Play k nejstahovanějším.
# Aktuality # Marketing # Retail
Lidl od konce února zmenšil svůj leták. Má díky tomu uspořit více než
2500 tun papíru ročně.
LCD obrazovky propojené s mobilním zařízením, interaktivní podlahy
i chytré regály ukázal v Düsseldorfu veletrh Euroshop.