Pure fest otevírá v centru na Chodově vánoční pop-up
V rámci svého vánočního pop-upu ve Westfield Chodov představil festival
Pure fest české značky a udržitelné tvůrce.
V rámci svého vánočního pop-upu ve Westfield Chodov představil festival
Pure fest české značky a udržitelné tvůrce.
V době stále rostoucí e-commerce se kamenný obchod mění v prostor,
v němž značky mají možnost budovat důvěru u svých zákazníků.
# Aktuality # Internet & Mobil # Retail
Onlinová platforma Glow & Know vychází z maďarské předlohy
Krémmania, opírá se o produktovou databázi a uživatelské recenze.
Skupina COOP testuje od 4. prosince v mikroregionu Hlinecko spolupráci
s Českou poštou na rozvozu potravin.
# Aktuality # Udržitelnost # Retail
Na platformu Nesnězeno se přidal i Ústecký a Karlovarský kraj a završily
tak celorepublikovou expanzi.
# Aktuality # Retail # Udržitelnost
Ve Slaném otevřel obchodní řetězec Tesco hypermarket, který má být
šetrný k životnímu prostředí.
Roste počet věrných zákazníků online supermarketů, velké nákupy se
stávají racionálnější.
# Aktuality # Retail # Marketing
Košík rozšíří svou nabídku privátních značek, nově zařadí
francouzské Casino, Naturalia a Monoprix.
# Aktuality # Marketing # Retail
Sony nově nabízí svá sluchátka i mimo obchodníky se spotřební
elektronikou, nově si je mohou koupit také zákazníci Freshlabels.
# Aktuality # Retail # Udržitelnost
Ukončení prodeje živých kaprů v kádích před prodejnami a pyrotechniky
označuje Tesco za další krok na cestě k odpovědnému podnikání.