BCG: Devět trendů, které přinesla pandemie
Jak pandemie změnila nákupní chování a jaké trendy už ve společnosti
zůstanou, představila poradenská firma BCG.
Jak pandemie změnila nákupní chování a jaké trendy už ve společnosti
zůstanou, představila poradenská firma BCG.
Po celé republice začíná Košík rozvážet trvanlivé potraviny, kompletní
portfolio nově zaváží i do severočeských měst.
Módní značka Esprit uzavře více než padesát svých obchodů v Asii. Do
budoucna se chce zaměřit na evropské trhy.
Od pondělí 11. května otevřou po dvou měsících i obchodní centra.
Počet zákazníků bude v jednotlivých prodejnách regulován.
Chceme dát lidem příležitost udělat něco, z čeho budou mít dobrý
pocit, říká ředitelka strategického marketingu Penny Zlata Ulrichová.
Zákazníci Zásilkovny si budou moci nově vyzvednout zásilky
i v AlzaBoxech.
Sklizeno zprovoznilo ke každé prodejně e-shop. Ve spolupráci s Liftagem
nabízí rozvoz, do budoucna využije i elektrokola.
Koronavirová krize přinesla změny i v oblasti retailu, z nichž některé
už zůstanou natrvalo. I to zaznělo na úterní konferenci Retail Summit
Action.
Tesco představilo pod značkou Grill Master novou řadu více než
70 produktů na grilování.
Rohlík.cz plánuje ještě na letošní rok regionální i zahraniční
expanzi. V říjnu by měl přibýt rakouský trh, následně i Německo.