Krize nutí k inovacím, zdlouhavý vývoj jde stranou
Rychlejší digitalizace retailu, online konzultace při rekonstrukci koupelny
či čepované pivo domů, to mimo jiné přinesla současná krize.
Rychlejší digitalizace retailu, online konzultace při rekonstrukci koupelny
či čepované pivo domů, to mimo jiné přinesla současná krize.
Sportisimo koupilo 80% podíl v české značce Klimatex. Sportovní řetězec
patří dlouhodobě mezi hlavní hráče na online trhu s módou.
# Aktuality # Marketing # Retail
H&M přináší na český trh svůj digitální věrnostní program Hello
Member.
Pandemie přinesla změny v chování zákazníků. „Počet transakcí
poklesl o 30 % a naopak online prodeje rostly o stovky procent,“ říká
Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco Stores ČR.
# Aktuality # Marketing # Retail
Věrnostní karta řetězce Kaufland má tři měsíce od spuštění již přes
milion zákazníků. Benefity bude i nadále rozšiřovat.
Equa bank přichází na trh s novou metodou financování PlatímPak. Nabídne
možnost odložené platby při nákupu na e-shopech.
Na pražském Černém Mostě otevírá Bonami svou první kamennou prodejnu.
Navazuje partnerství s ProSpánek.
# Aktuality # Reklama # Retail
Očekávejme, že služeb, které budou zákazníci využívat digitálně, bude
přibývat, píší Daniel Jesenský a Marek Končitík ze společnosti Dago.
Společnost JIP otevřela v Ostravě novou prodejnu Cash&Carry. Nabízí
několik různých cenových úrovní, restauraci nebo gastrobchod.
V ostravském Foru Nová Karolina otevřela značka Nespresso svou první
pobočku v Moravskoslezském kraji.