O vegetariánskou a zdravější nabídku fast foodů mají Češi zájem
KFC,Burger King a nyní i McDonald’s do své nabídky zařadily v poslední
době nové produkty, kterými chtějí oslovit i lidi neholdující masu.
KFC,Burger King a nyní i McDonald’s do své nabídky zařadily v poslední
době nové produkty, kterými chtějí oslovit i lidi neholdující masu.
Síť prodejen Oxalis, jež se specializuje na prodej čaje a kávy, přichází
se službou Klikni a vyzvedni.
Skupina COOP přechází do ostré fáze prodeje potravin online. Služba e-Coop
má zlepšit obslužnost na vesnicích a malých městech. Nabídne
výdejní boxy.
Česká pošta testuje novou podobu svých poboček. Tam, kde byla uzavřená
kamenná pošta, zkouší mobilní.
Radim Roženek z Tescomy popsal, jak firma zakládala vlastní e-shop a postupně přešla na omnichannel model. Teď plánuje vlastní e-shopovou
platformu.
Zalando spouští zatím jen v Německu a Španělsku možnost nakupovat
přímo na e-shopu módu z druhé ruky.
Hollandia uvádí na trh novou produktovou řadu, která jde úplně mimo
segment jogurtů. Rozšiřuje své portfolio o mléčné dezerty
s názvem Duo.
České módní značky tak velký propad prodejů jako řada velkých
nezaznamenávají. Prodeje jim klesaly jen zpočátku pandemie a některé
dokonce získaly i nové zákazníky.
Do konce roku chce Bageterie Boulevard otevřít pobočku v Olomouci a ve
Zlíně, a dokončit tak kompletní pokrytí moravských krajských měst.
V pořadí 103. pobočka McDonald’s v Olomouci představuje zcela nový
design, propojuje historickou budovu s futuristickými prvky.