Zásilkovna zvýšila počet Z-Boxů na 500 kusů
Zásilkovna nainstalovala po celé republice 500 Z-Boxů a do konce roku jich
plánuje mít 3500. Zároveň zvyšuje kapacitu své výdejní sítě na milion
zásilek denně.
Zásilkovna nainstalovala po celé republice 500 Z-Boxů a do konce roku jich
plánuje mít 3500. Zároveň zvyšuje kapacitu své výdejní sítě na milion
zásilek denně.
Digitální agentura H1.cz zvítězila v tendru na fullservisovou péči
o stávající online aktivity pro e-shop Lékáren Agel.
Žabka začíná v online prodejích spolupracovat s kurýrní službou Wolt.
Ta bude v rámci pilotního provozu zatím dostupná v Praze a Brně pro
10 obchodů.
Bikero se na základě zkušeností z pandemie rozhodlo propojit kamenné
prodejny a e-shop a zavádí postupně na své obchody koncept „Bike-air
connect“.
Ze zavřených obchodů přesunulo Efko-Karton prodeje do onlinu a zájem
o společenské hry zvedl objem výroby na zakázku o 24 %. „Chystáme
desítky nových výrobků a Igráček snad dostane i slibované dítě,“
říká Miroslav Kotík, majitel firmy.
# Marketing # Retail # Aktuality
Rok od založení se česká značka sportovního oblečení Kinoko, za kterou
stojí Antonín Kokeš, rozhodla expandovat.
Retail Summit Action se zaměřil na změny v obchodování v době covidové,
které přinutily prodejce a výrobce učinit řadu kroků dřív, než
plánovali.
Nová česká platforma Outfindo propojuje přes 70 prodejen a e-shopů a nabízí 9 tisíc kol na jednom místě. Stojí za ní cyklista a bývalý
závodník Jan Matějů.
Vinselekt Michlovský mění design etiket svých vín a přichází s novými
exkluzivními řadami pro řetězce. Na druhou polovinu roku pak chystá
komunikační kampaň.
Stejně jako Apple v technologiích nebo Nike ve sportovní módě se chceme
stát lovebrandem v potravinářství, říká zakladatel Magu Marek Siwy.