Pro nákup školních pomůcek vede papírnictví, hypermarkety druhé
Pro školní pomůcky chodí Češi stále nejčastěji do papírnictví. Pro
nákup jsou ale významné i supermarkety či hypermarkety, ukazuje výzkum
ResSolution Group.
Pro školní pomůcky chodí Češi stále nejčastěji do papírnictví. Pro
nákup jsou ale významné i supermarkety či hypermarkety, ukazuje výzkum
ResSolution Group.
Jen pětině české internetové populace se letošní nástupová kolekce
českých olympioniků líbí.
Mladší ročníky častěji poslouchají jednotlivé skladby, playlisty či
celá alba interpretů. Starší upřednostňují rádio.
Do zahraničí na dovolenou se chystají dvě pětiny Čechů, nejčastěji
jezdí k moři nebo za poznáním.
# Výzkum # Internet & Mobil # Rádio
Drtivá většina posluchačů podcastů poslouchá ty, které jsou zdarma. Za
nějaké podcasty platí devět procent z těch, kteří podcasty poslouchají,
vyplývá z výzkumu ResSolution Group.
Alespoň jednou týdně sáhne po knize zhruba třetina české internetové
populace, pouhých 14 % lidí nečte vůbec.
Tři čtvrtiny Čechů se označují za průměrné bohaté. Z investičních
či spořících produktů využívají nejčastěji spořící účet, ukazuje
průzkum Ressolution Group.
Expertní výzkumný tým agentury Ressolution Group rozšiřují Kristýna
Kamlarová a Vojtěch Růžička.
Reklamy se známou osobností upoutají pozornost lidí více než jakékoli
jiné reklamy. Nejoblíbenější jsou dlouhodobě herci, ukazuje výzkum
Ressolution Group a Nielsen.
AKA a agentury Ressolution a Nielsen realizují pravidelný výzkum investic do
marketingové komunikace. Dotazník k vyplnění zpřístupňují zadavatelům
reklamy i veřejně.