Proč Ivan Trojan vypadl z žebříčku TOP herců v reklamě?
Spolupráce s herci v reklamě fungují, klíčová je však exekuce, ukazují
data výzkumu ResSolution Group, který se zabýval osobností Ivana Trojana
v reklamě.
Spolupráce s herci v reklamě fungují, klíčová je však exekuce, ukazují
data výzkumu ResSolution Group, který se zabýval osobností Ivana Trojana
v reklamě.
Více než polovina Čechů je spokojena s množstvím svého volného času.
Nejméně to ale platí pro generaci 35–54 let, která kvůli práci a péči
o rodinu vnímá menší prostor pro své koníčky, ukazují data výzkumu
ResSolution Group.
# Reklama # Marketing # Výzkum
Investice do marketingové komunikace na českém trhu se v loňském roce
podle expertního odhadu zvýšily o 3,3 %. Oproti předchozímu roku růst
investic zpomalil, vyplývá z nových data AKA.
Měření televizní sledovanosti se rozšíří o sledovanost ve druhých
domácnostech a na veřejných místech. Jde o významný krok, kterým se
projekt TV měření posouvá na novou úroveň.
Sociální sítě jsou důležitým zdrojem zpravodajství, míní podle
výzkumu ResSolution Group a Nielsen každý druhý jejich uživatel.
Více než dvě třetiny tuzemské internetové populace starší 15 let
využívá nějaký typ vzdělávacího kurzu. Nejčastěji se Češi
sebevzdělávají online, a to týdně v rozsahu jedné hodiny. Zjistil to
výzkum ResSolution Group.
Nejnovější data studie o zpravodajství od agentur ResSolution Group a
Nielsen ukazují, že velkou „službu“ uživatelům dělají v oblasti
zpráv vyhledávače. Součástí přijímání nových informací je také
sledování uživatelských diskuzí pod články.
Novoroční předsevzetí si dávají častěji mladší lidé a obvykle se
týkají jídla a sportování. Naplnit je se daří necelé polovině české
populace. Slováci jsou v plnění předsevzetí mírně úspěšnější,
zjistil výzkum ResSolution Group.