Evropský trh CTV musí přidat, inzerenti chtějí výsledky
Trh CTV reklamy vyžaduje odpovědnost a konkrétní výsledky z investic.
Evropa v tomto ohledu stále zaostává za USA, píše William Jones
z Adformu.
Trh CTV reklamy vyžaduje odpovědnost a konkrétní výsledky z investic.
Evropa v tomto ohledu stále zaostává za USA, píše William Jones
z Adformu.
# Aktuality # Retail # Marketing
Svým partnerům z řad obchodních řetězců poskytne Nesnězeno reporting
o prodejích balíčků i upsellingu v reálném čase.
Přinášíme přehled vybraných novinek za posledních několik týdnů,
které se pojí k udržitelnosti. Na co se mají firmy připravit?
Doposud se povinnost reportingu ESG týkala zhruba 25 firem v Česku.
Nastává ale období, kdy bude povinná pro přibližně dva tisíce firem.
Výsledky druhého ročníku projektu Carbon Tracker 2023 ukazují, že každá
druhá česká firma nepočítá svou uhlíkovou stopu.
Impact Metrics uvádí digitální řešení, které má malým a středním
firmám pomoct se shromažďováním většího objemu dat potřebných pro
měření a vykazování udržitelnosti.
Monitoria Media nabídne shrnutí článků pomocí umělé inteligence od
OpenAI, která stojí za Chat GPT.