Investice do retail médií rostou, potýkají se ale s problémy
Retail média patří k rychle rostoucím reklamním kanálům. Zatím ale ne
vždy nedoručí to, co zadavatelům slibují.
Retail média patří k rychle rostoucím reklamním kanálům. Zatím ale ne
vždy nedoručí to, co zadavatelům slibují.
Většina lidí se na sociálních sítích snaží udržet prst na tepu doby.
Krok by se spotřebiteli měly udržovat i značky, svézt se ale na každém
trendu se jim nemusí vyplatit.
Grayling ve své zprávě Creating Advantage upozorňuje na klíčové trendy,
které ovlivní komunikaci i byznys.
Nový milník dosáhly loni marketingové výdaje do mobilních aplikací. Podle
firmy AppsFlyer překročily globálně 65 miliard dolarů.
Příští rok přinese podle reportu skupiny Worldcom Public Relations PR
profesionálům nemalé výzvy. Jaké to budou?
# Reklama # Internet & Mobil # TV
Streamovací služby rostou zejména díky nabídce sportovních událostí,
ukazuje studie Kantaru.
Instagram má v Evropské unii více uživatelů než Facebook, vyplývá
z evropského reportu společnosti Meta.
Dva z pěti spotřebitelů na světě patří mezi aktivní hráče.
Zadavatelé však reklamní příležitost příliš nevyužívají.