Česká spořitelna představuje kampaní platformu Skoala
V nové kampani Česká spořitelna uvádí svou digitální vzdělávací
platformu Skoala. Prezentuje školu jako nejúžasnější místo na světě.
V nové kampani Česká spořitelna uvádí svou digitální vzdělávací
platformu Skoala. Prezentuje školu jako nejúžasnější místo na světě.
Dentsu rozšiřuje spolupráci s BMW Group. Její agentura iProspect se bude
starat o média BMW, Mini a BMW Motorrad na 23 evropských trzích.
Značka parfémů na praní Puella vstupuje do televize, nasazuje do ní spot
vytvořený umělou inteligencí.
EKO-KOM uvádí nový televizní spot a osvětovou kampaň. Ukazuje v ní, že
zodpovědně se mohou chovat i lidé, kteří na první pohled vzbuzují
pohoršení.
Saatchi & Saatchi hlásí organizační změny. Role kreativního šéfa se
dočasně ujímá Kosta Schneider, agenturu vede Lucie Dubová, novým Associate
Creative Director je Jakub Havlík.
Oldřich Vávra z pražské Vysoké školy ekonomické se zabývá vývojem
reklamy v dalším odvětví a tentokrát popisuje historii sexuality
v reklamě.
Na AkcniCeny.cz promuje Globus restaurace a v komunikaci sází na kvalitu.
Burger King podporuje kampaní letní limitovanou nabídku s názvem Summer
Crunch.