Ogilvy do vlastní kampaně obsazuje spící klienty
Ve vlastní kampani agentury Ogilvy hrají hlavní roli spokojeně spící
klienti, například Maximiliano Bellassai z T-Mobilu nebo Alice Divišová
z Heinekenu.
Ve vlastní kampani agentury Ogilvy hrají hlavní roli spokojeně spící
klienti, například Maximiliano Bellassai z T-Mobilu nebo Alice Divišová
z Heinekenu.
Festival Golden Drum začíná přijímat přihlášky. Přihlásit lze
projekty, které se uskutečnily od 22. srpna 2024 do 22. srpna 2025.
V nové kampani se ČSOB zaměřuje na placení nositelnou elektronikou. Noví
klienti získají platební prsten nebo náramek.
O2 uvádí novou reklamní kampaň, ve které představuje rozšířené tarify
Neo s funkcí O2 Connect.
Nová kampaň platformy Pro podnikavé si bere na mušku dobře míněné rady
pro podnikatele. Jako řešení nabízí reálnou pomoc.
V Česku se všechno točí kolem piva: V nové kampani Staropramenu opět
hraje Orlando Bloom.
Symbolem celé kampaně je výtah, který diváky provede různými patry
světů zábavy a sportu služby Oneplay.
Zastupitelství Atmedia zařadí do svého portfolia filmové stanice AXN Black
a AXN White.
Film Lajky, hejty, kuřecí, který vznikl jako součást kampaně na McCrispy,
zhlédlo přes dva miliony diváků.
Na chytrých televizích LG odstartovala ČSOB první 3D nativní CTV kampaň
v Česku.