Parfémy na praní Puella nasazují do televize AI spot
Značka parfémů na praní Puella vstupuje do televize, nasazuje do ní spot
vytvořený umělou inteligencí.
Značka parfémů na praní Puella vstupuje do televize, nasazuje do ní spot
vytvořený umělou inteligencí.
Skupina Nova v loňském roce opět vylepšila své hospodářské výsledky.
Rostly tržby i zisk, ukazuje výroční zpráva.
EKO-KOM uvádí nový televizní spot a osvětovou kampaň. Ukazuje v ní, že
zodpovědně se mohou chovat i lidé, kteří na první pohled vzbuzují
pohoršení.
Saatchi & Saatchi hlásí organizační změny. Role kreativního šéfa se
dočasně ujímá Kosta Schneider, agenturu vede Lucie Dubová, novým Associate
Creative Director je Jakub Havlík.
Oldřich Vávra z pražské Vysoké školy ekonomické se zabývá vývojem
reklamy v dalším odvětví a tentokrát popisuje historii sexuality
v reklamě.
# Aktuality # TV # Internet & Mobil
Alphabet za druhý kvartál hlásí silný růst příjmů. YouTube rostl
dvouciferným tempem díky reklamě, ale také rozšiřující se nabídce
předplatného.
Burger King podporuje kampaní letní limitovanou nabídku s názvem Summer
Crunch.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Značka Ragan sází na autenticitu. Novým ambasadorem se stal fotograf
David Kraus.