GLS podporuje kampaní svou síť boxů a výdejních míst
GLS spouští novou reklamní kampaň, v níž se zaměřuje na možnosti
doručení zásilek.
GLS spouští novou reklamní kampaň, v níž se zaměřuje na možnosti
doručení zásilek.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Huawei na trh uvádí novou sérii chytrých hodinek, kterou prezentuje
čtveřice ambasadorů.
Nová fáze kampaně si klade za cíl zvýšit povědomí o kartě mezi
fanoušky a jejich rodinami.
Celá kampaň vznikla interně v oddělení Marketingu České televize,
taneční scéna se natáčela přímo u budovy České televize.
Lidl spouští mezinárodní kampaň „Find Your Move“ na podporu své
sportovní privátní značky Crivit.
Ve spolupráci s Hitrádiem startuje Shell roadshow, na níž představí svou
nabídku Shell Café.
Uživatelské dotazy v online vyhledávání se díky AI stávají
komplexnějšími a delšími. Odpovědi generované AI jim zase poskytují
širší kontext. To vytváří nové prostředí pro tvorbu i cílení reklamy
ve vyhledávání. Je to jedna ze změn, které do digitálního marketingu
přicházejí s rozšířením pokročilých nástrojů umělé inteligence.
Nová kampaň značky Alpro, jejíž tváří je opět Ben Cristovao, chce
ukázat, že rostlinné alternativy mohou oslovit každého.
Devět spotů se odehrávalo na „hokejové pohotovosti”, kterou navštívili
se svými problémy nejrůznější fanoušci českého hokeje.
Do digitální reklamy směřují v Evropě dvě třetiny reklamních investic.
Většina evropských zemí loni zaznamenala dvouciferný růst výdajů do
digitální reklamy, shrnuje nová zpráva IAB Europe.