Starobrno představuje nové obaly s regionálními prvky
Brněnské pivo uvádí obaly v novém designu, jemuž dominuje jednoduchost a
prvky pojící s regionem.
Brněnské pivo uvádí obaly v novém designu, jemuž dominuje jednoduchost a
prvky pojící s regionem.
Značka Ton představuje novou vizuální identitu: z loga mizí židle,
přichází kruh.
Inspiraci k úpravě loga dali značce její spotřebitelé. Nápoj Pepsi Max
se zároveň mění na Pepsi Zero Sugar.
Česká pražírna výběrové kávy Dos Mundos slaví 10. narozeniny
redesignem obalů a otevřením online Kavárenské akademie.
Nové grafické pojetí i znělky kontinuálního vysílání, zpravodajských
relací Hlavní zprávy, Sport a Počasí představí od neděle CNN
Prima News.
# Aktuality # Internet & Mobil
Kytary.cz vybudovaly nový online obchod znovu na zelené louce, má novou
infrastrukturu, funkce i design.
# Aktuality # TV # Internet & Mobil
ČT24 uvedla novou podobu svého zpravodajského webu. Do nového designu
plánuje překlopit i další digitální produkty.
Lihovar Žufánek mění po šesti letech design své produktové řady.
Připravila ho agentura Little Greta.