Radiohouse startuje RH Digital, nabízí digitální audio formáty
Po prodeji Impression Media uvádí zastupitelství Radiohouse ze skupiny Media
Bohemia novou digitální divizi RH Digital. Zastřeší digitální audio
formáty.
Po prodeji Impression Media uvádí zastupitelství Radiohouse ze skupiny Media
Bohemia novou digitální divizi RH Digital. Zastřeší digitální audio
formáty.
Celkové čisté investice do reklamy v rádiích překonaly v roce
2022 i objem z období před covidem, ukazují data zveřejněná
rozhlasovými vysílateli.
Nová data poslechovosti rádií nepřinášejí změny v pořadí
poslechovosti stanic. Mírně se vylepšil denní poslech, naopak drobně klesl
poslech týdenní.
Nový ceník Radiohousu nepřináší podle ředitele národního obchodu Karla
Frimla dramatické změny. V rozhovoru poskytuje detaily k jeho nastavení a
ohlíží se i za vývojem na trhu rádiové reklamy v letošním roce.
Ceník rádiové reklamy pro rok 2023 upravuje i zastupitelství Radiohouse ze
skupiny Media Bohemia.
Třetí čtvrtletí 2022 bylo z pohledu čistých rádiových investic
nejrychleji rostoucím kvartálem za poslední roky.
Nejposlouchanějším celoplošným rádiem zůstává ČRo Radiožurnál.
Druhý Impuls stabilizoval výsledky, nárůst si připsala Frekvence 1 a na
Evropu 2 se dotahuje Blaník. Ukazují to nová data výzkumu Radioprojekt.
Mediální zastupitelství Radiohouse, které obchodně zastupuje Rádio
Blaník, Hitrádia a další, spouští podpůrný marketingový program
určený malým a středním podnikatelům (SME) v regionech.