Radegast uvádí kampaní „ráznou“ desítku

St 12. července 2017 07:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

Pivní značka Radegast uvádí na trh novou „ráznou“ desítku s vylepšenou recepturou a výraznější hořkostí s využitím tří druhů chmele. Podporuje ji kampaní s podtitulem „Nekompromisní hořké osvěžení“, která od července běží v televizi, outdooru, na internetu a také v místě prodeje.

radegast_ra10_kv-offtrade

Tag-on televizního spotu využívá extrémní slowmotion, zachycující láhev ve chvíli nárazu do skály. K vidění bude na stanicích Nova, Prima a Barrandov.

Pod kampaní je podepsána agentura Boomerang Communication. O produkci televizního spotu se postarala společnost Nomad Films a 3D postprodukci zajistilo studio Eallin.

-stk-

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.