Agentury Leo Burnett a Publicis Worldwide se spojují pod Leo
Kreativní agentura Leo Burnett se po spojení s Publicis Worldwide změní
na Leo.
Kreativní agentura Leo Burnett se po spojení s Publicis Worldwide změní
na Leo.
Bohemia představuje nový komunikační koncept „Tak si dejte“, jenž
využívá claim „Křupání sbližuje“.
V pořadí 12. prodejnu v Česku otevřel řetězec XXXLutz ve východních
Čechách, má solární elektrárnu i vsakovací pole kolem sebe. Komunikuje
ji kampaní s claimem „Přistáváme v Hradci!“.
Notino spouští vánoční kampaň, v níž představuje dárkové
pomocníky.
Na pozici Senior Strategic Planner v komunikační skupině Publicis Groupe
nastoupila Soňa Procházková.
Pro ČSOB vytvořila společnost Adform ve spolupráci s Publicis Groupe a
Tivio Studio první programatickou kampaň v lineární televizi.
Publicis Play nově spolupracuje s platformou inStreamly, s níž realizuje
kampaně v živých herních streamech.
Hlavními tvářemi nové kampaně ČSOB na dětské účty jsou Sandra
Nováková se synem Mikulášem.