Zájem o firmy se ze strany médií na podzim proměnil
V druhé vlně pandemie se zájem médií o aktivitu firem na poli boje proti
koronaviru změnil.
V druhé vlně pandemie se zájem médií o aktivitu firem na poli boje proti
koronaviru změnil.
Osobní účast na tiskové konferenci preferuje před online přenosem
85 procent tuzemských novinářů. Online verzi vyčlení půl hodiny.
McDonald's ČR po pěti letech mění PR agenturu. MSL nahradí Botticelli.
PR Klub oznamuje finalisty oborového ocenění Mluvčí roku.
Do agentury MSL přichází Michaela Chrpová z PR.Konektoru. Řídit bude
oddělení consumer PR.
Tuzemské PR agentury vykázaly loni čisté příjmy ve výši 707 milionů
korun, vyplývá z průzkumu APRA.
Novým ředitelem agentury C&B Reputation Management se stal Ondřej Fér.
Na starosti bude mít mimo jiné i vyhodnocení krize v souvislosti se
zakázkou pro Home Credit.
V mezinárodní soutěži Sabre Awards zvítězila kampaň „9 proti kolapsu
zdravotnictví“.