Češi nejčastěji kupují pod stromeček poukazy či dárkové sady
K nejčastějším dárkům, které Češi kupují letos pod stromeček,
patří dárkové poukazy, sady či zážitky.
K nejčastějším dárkům, které Češi kupují letos pod stromeček,
patří dárkové poukazy, sady či zážitky.
Půl roku od rebrandingu se Foodora blíží číslům před přeměnou.
I nadále plánuje investice do marketingu.
# Aktuality # Internet & Mobil # Výzkum
Textovou umělá inteligenci otestovalo více Čechů než AI pro tvorbu
obrázků a videí.
Tuzemští zákazníci volí čím dál častěji nákupy online. Podle
průzkumu DHL tak nakupují dokonce nejvíce v Evropě.
Zákazníci některých operátorů placené televize obdrželi v uplynulých
dnech e-mailem žádost o vyplnění dotazníku, jehož autorem je Úřad pro
ochranu hospodářské soutěže.
Přes 50 % dotázaných v průzkumu AKA si myslí, že se fungování tendrů
se zhoršilo. Počet výběrových řízení roste.
# Aktuality # Marketing # Výzkum
Hlasové ovládání je užitečné v domácnosti i autě, myslí si Češi.
Pro většinu je však rovněž důležitá možnost ovládání kdykoliv
vypnout.
Každý druhý Čech nakoupí všechny nebo většinu dárků online, ukázal
průzkum společnosti GLS.